بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 بهمن 1397 در ساعت 7 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پمپ بشکه کش به منظور تخلیه، انتقال و توزیع سیالات با ویسکوزیته مختلف استفاده می شود. به همین دلیل این پمپ ها در مدل و ابعاد گوناگونی در صنعت مشاهده می شود. پمپ بشکه کش می تواند دستی باشد و یا بوسیله کمپرسور هوا راه اندازی شود.

پمپ بشکه کش روغن پنوماتیکی

پمپ روغن پنوماتیکی

پمپ بشکه کش روغن پنوماتیکی توسط کمپرسور راه اندازی می شود. این پمپ ها از یک ایرموتور و یک تیوب تشکیل شده اند. طول تیوب، پمپ بشکه کش روغن پنوماتیکی را مناسب استفاده برای انواع بشکه و سطل می کند. طول تیوب پمپ بشکه کش روغن پنوماتیکی مناسب سطل 60 لیتری و بشکه های 200 لیتری می باشد. در بسیاری از موارد هم برای تعویض راحت و آسان بشکه از Stub pump استفاده می شود. یعنی پمپ بشکه کش روغن پنوماتیکی بر روی دیوار و یا بشکه و نه درون آن نصب می شود و یک شیلنگ به درون بشکه و یا مخزن سیال وصل می شود.

برای مشاهده انواع پمپ بشکه کش روغن پنوماتیکی کلیک کنید.

پمپ بشکه کش روغن دستی

پمپ بشکه کش روغن دستی

پمپ بشکه کش روغن دستی مناسب اتوسرویس و مکانهایی است که کمپرسور و نیروی باد وجود ندارد و کوچک است. پمپ بشکه کش روغن دستی دارای انواع مختلف و اشکال متفاوتی است: پمپ بشکه کش روغن دستی اهرمی، پمپ بشکه کش روغن دستی روتاری، پمپ بشکه کش روغن دستی چرخشی و ....

برای مشاهده انواع پمپ بشکه کش روغن دستی کلیک کنید.

پمپ بشکه کش دیافراگمی پنوماتیکی

پمپ بشکه کش دیافراگمی

پمپ بشکه کش دیافراگمی پنوماتیکی با نسبت فشار 1:1 کار می کنند. فلوی خروجی این پمپ ها خیلی زیاد است و به همین دلیل برای انتقال سیالات بسیار مناسبند. پمپ بشکه کش دیافراگمی پنوماتیک دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشند.

برای مشاهده انواع پمپ بشکه کش دیافراگمی پنوماتیک کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 69 کاربر