گریس پمپ بادی

گریس پمپ بادی یا پنوماتیک بشکه ای، دستگاه گریس پمپی است که با هوای فشرده شروع به کار می کند و داخل بشکه استاندارد گریس نصب می گردد. بشکه های حاوی گریس عموما در سه سایز تولید می شوند و گریس داخل این سطل یا بشکه ها پر و به بازار عرضه می گردند. گریس پمپ پنوماتیک بادی بشکه ای نیز متناسب با این سه سایز بشکه تولید می گردند. یعنی سه سایز 20 کیلو، 50 کیلو یا 120 پوند و 185 کیلو یا 400 پوند 400lb.

استفاده از گریس پمپ بادی، راحت ترین روش به منظور گریسکاری اتوماتیک پرتابل می باشد. فشار کاری بالا، جلوگیری از هدر رفت گریس، حجم مناسب سطل گریس، دبی یا فلوی خروجی بالا، عدم تماس فرد با گریس به طور مستقیم،  و اطمینان بالا از گریسکاری صحیح در فواصل دور را می توان از مزایای استفاده از گریس پمپ بادی بشکه ای نام برد.

میزان خرابی در گریس پمپ های بادی بستگی به شرایط استفاده از آن دارد، گریس آلوده با ذرات ریز مثل گرد و غبار به راحتی گریس پمپ پنوماتیک بشکه ای فشار قوی را دچار مشکل و از کارافتادگی خواهد نمود. علاوه بر گریس آلوده، هوای فشرده با رطوبت نیز به سرعت موتور هوای گریس پمپ Air motor را دچار مشکل خواهد کرد. بنابراین استفاده از واحد مراقبت هوای فشرده یا FRL بسیار مهم و ضروری می باشد. همیشه در خطوط هوای فشرده، رطوبت ناشی از فشرده سازی هوا و میعان سیال در داخل لوله سبب ایجاد مایع در داخل لوله می شود و همچنین کنده شدن پوشش سطحی لوله به دلیل وجود و حرکت هوای فشرده باعث به وجود آمدن ذرات خارجی می شود که باید به وسیله ی رطوبت گیر و فیلتر آن از ورود این ذرات به داخل موتور هوای گریس پمپ جلوگیری نمود.

برای جلوگیری از توقف ناخواسته ی گریس پمپ پنوماتیک و توقف فرآیند گریس کاری و خط تولید حتما نیاز است تا در دوره های شش ماهه و یا یکساله مورد سرویس های دوره ای قرار گیرند و موتور هوای گریس پمپ و سایر قطعات آن سرویس و بازبینی گردند. باید قطعات یدکی گریس پمپ تهیه و قطعات معیوب و یا رو به خرابی تعوبض گردند.

فروشگاه ابزار لوب نماینده شرکت گراکو Graco آمریکا تولیدکننده انواع گریس پمپ فایربال fire ball با فلو و فشار متفاوت است که قیمت بالایی نسبت به گریس پمپ ارزان ساموا اروپا دارد.  انواع گریس پمپ می تواند مجهز به مخزن فلزی مقاوم، شیلنگ 4 متری فشار قوی، کلت، هرز گرد شلنگ، فیلتر رگلاتور هوا و کلیه لوازم جانبی باشد و عرضه گردد

کارشناسان فنی فروشگاه می توانند محصولات شما را در اسرع وقت ارسال نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکل آن را تعمیر نمایند.

تامین قطعات یدکی فروش و پخش پمپ گیریس بادی پنوماتیک یکی دیگر از خدمات فروشگاه ابزار لوب به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

نمایندگی فروش گریس پمپ بادی آمریکایی گراکو Graco جهت تزریق گریس انتقال به سطلهای کوچک تخلیه بشکه گریس گریسکاری بلبرینگ و یاتاقان لیست قیمت گریس پمپ پنوماتیکی فروش گریس پمپ بشکه ای فشار قوی طرز کار پمپ بشکه کش گریس تعمیر پمپ تخلیه گریس بادی فایربال fire ball گراکو آمریکایی نصب و آموزش راه اندازی گریس پمپ سطلی شرکت ساموا Samoa اسپانیا این شرکت تامین کننده انواع سیستم های انتقال سیالات می باشد که فروشگاه ما تامین کننده انواع گریس پمپ های بادی ارزان با نسبت فشار و خروجی متفاوت است. شما می توانید انواع این محصولات را به صورت قسطی تهیه نمایید. همچنین این فروشگاه به طور رایگان طرز کار و نحوه استفاده از گریس پمپ بادی بشکه ای را به شما عزیزان آموزش می دهد.

1مجموع 3 محصول
  • گریس پمپ بادی ساموا

    گریس پمپ بادی ساموا

    گریس پمپ بادی, گریس پمپ بشکه ای, گریس پمپ اروپایی, گریس پمپ پنوماتیکی, پمپ بشکه کش گریس ساموا, طرز کار گریس پمپ بادی,

  • گریس پمپ بادی سری 3

    گریس پمپ بادی سری 3

    گریس پمپ, گریس پمپ بادی, گریس پمپ پنوماتیکی, گریس پمپ بشکه ای, پمپ بشکه کش گریس, پمپ تخلیه گریس, پمپ انتقال گریس

  • گریس پمپ بادی فایربال گراکو آمریکا

    گریس پمپ بادی فایربال گراکو آمریکا

    گریس پمپ بادی, گریس پمپ بشکه ای, پمپ گریس پنوماتیکی, گریس پمپ فایربال گراکو, گریس پمپ سطلی, گریس پمپ ارزان, پمپ بشکه کش گریس, پمپ انتقال گریس, پمپ تخلیه گریس, دستگاه گریس پمپ بادی فشار قوی, گریس پمپ بادی بشکه ای آمریکایی, گریس پمپ بادی کارکرده, گریس پمپ بادی دست دوم فایربال, گریس پمپ سطلی پارس, گریس پمپ بادی ایرانی, گریس پمپ بادی چینی

1مجموع 3 محصول
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 59 کاربر