بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 30 شهریور 1399 در ساعت 0 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گریس پمپ

روانکاری یکی از مهمترین عوامل نگهداری ماشین آلات در صنایع می باشد. روانکاری صحیح و به موقع با حذف سایش و گرمای ناشی از آن طول عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد. بنابراین خرید سیستمی که به طور مرتب و پیوسته عمل گریسکاری را انجام دهد حایز اهمیت است. از دستگاههای مهم برای خرید یک سیستم روانکاری مرکزی، گریس پمپ و مقسم آن می باشد.

گریس پمپ مرکزی که از آن به منظور روانکاری ماشین آلات در صنایع استفاده می شود طیف بسیار وسیعی دارد. تنوع در حجم مخزن گریس پمپ، ولتاژ برق مصرفی، تعداد خروجی از پارامترهای مهم خرید گریس پمپ است. 

با نصب گریس پمپ مرکزی و لوله کشی و نصب چندین مقسم در سیستم های روانکاری مرکزی اتوماتیک تولاین و مولتی لاین می توان هزاران نقطه را گریسکاری نمود. بانصب تجهیزات مختلف بر روی گریس پمپ می توان عملکرد آن را بهینه کرد.

به عنوان مثال نصب فیلتر برای ارسال گریس تمیز به یاتاقانها بسیار مهم است. همچنین با نصب شیر فشار شکن از افزایش بیش از حد فشار می توان جلوگیری کرد.

نصب سیستم آلارم برای اتمام گریس مخزن نیز از دیگر متعلقات یک گریس پمپ مرکزی است. بدین ترتیب سیستم کنترلر با اتمام گریس مخزن آلارم داده و اپراتور را متوجه می کند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گریس پمپ مرکزی کلیک کنید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 79 کاربر