بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 29 خرداد 1400 در ساعت 8 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گریس پمپ بادی: شرکت گراکو GRACO یکی از کمپانی های پیشرو در تولید گریس پمپ بادی می باشد. کیفیت ساخت، عمر و دوام بالای قطعات، عملکرد پیوسته، ماشینکاری دقیق قطعات باعث شده این گریس پمپ ها محبوبیت زیادی در بین مشتریان داشته باشد.

عملکرد گریس پمپ بادی گراکو باعث استفاده آن در صنایع سبک و سنگین مثل کارخانجات ماشین سازی، سیمان، آجر، فولاد، خودروسازی، معدن، پتروشیمی و پالایشگاه نفت، اتوسرویس ها شده است.

تنوع محصولات یکی دیگر از دلایل محبوبیت این دستگاه شده است. گریس پمپ های بادی بشکه ای گراکو Graco از جهت میزان خروجی گریس و همچنین نسبت فشار با هم تفاوت دارند. برای انتخاب و خرید یک گریس پمپ کارگاهی مناسب، باید ابتدا نوع گریس مورد نظر از نظر گرانروی و سپس طول مسیر گریسکاری را بدانید، سپس با توجه به دبی دلخواه پمپ مناسب خود را انتخاب کنید. داشتن انواع گریس پمپ های مینی فایربال، فایربال 300 fire ball و فایربال 425 فشار قوی دست صنایع را برای انتخاب انواع گریس پمپ باز گذاشته است. به عنوان نمونه گریس پمپ های فشار قوی با نسبت فشار هوا به گریس 1:75 تا گریس پمپ با فلوی خروجی بالای 2 کیلو بر دقیقه

فروشگاه ابزار لوب تامین کننده انواع گریس پمپ بادی گراکو، کیت تعمیراتی و قطعات یدکی این گریس پمپ هاست و در زمینه خرید، آموزش و نصب، مشاوره رایگان می دهد.

گریس پمپ بادی گراکو

همچنین این فروشگاه انواع گریس پمپ بادی را در کمترین زمان با صرف کمترین هزینه در خدمت مشتریان قرار می دهد و کار تعمیر انواع گریس پمپ بادی گراکو را انجام می دهد.

مزایا و معرفی اجمالی گریس پمپ بادی گراکو

  1. گریس پمپ های بادی بشکه ای فایر بال fire ballو  LD گراکو Graco ساخت کشور آمریکا هستند و تکنولوژی بالایی دارند.
  2. این پمپ های  کارگاهی و صنعتی را می توان به همراه لوازم اضافه مانند سطل 20 یا 50 کیلویی، گریس گان ، شیلنگ یا قرقره شلنگ جمع کن 15 متری، دیافراگم follower plate و گاری حمل نیز سفارش داد.
  3. طراحي مقاوم در برابر خوردگي با استفاده از آبکاري نيکل، فولاد ضد زنگ، آلومينيوم و کروم روي اجزاي اصلي باعث عمر طولاني تر پمپ ها شده که آن را برای استفاده در شرایط سخت Heavy duty مهیا می کند.
  4. قطعات متحرک کم در قسمت موتور هوا Air motor به معني خرابي کم و هزينه تعميرات پایین است.
  5. قطعات متحرک در سیلندر و پیستون کمترين سایش را دارند.
  6. داشتن موتور آلومينيومي محکم باعث دوام بينظير می باشد.
  7. برای افزایش طول عمر و راندمان کاری گریس پمپ بادی بشکه ای استفاده از واحد مراقبت برای فیلتراسیون هوای ورودی و تنظیم فشار کمپرسور باد الزامی است.

در گریس پمپ های بادی برای تحت فشار قرار دادن گریس موجود داخل بشکه از یک صفحه لاستیکی دایره ای شکل استفاده می شود که به آن فالور پلیت follower plate گفته می شود. فالور پلیت گریس اطراف مخزن را به سمت لوله گریس پمپ بادی هدایت می کند و مانع هواگرفتن می شود همچنین گریس روی مخزن را تمیز می کند.

شلنگی که برای انتقال گریس از گریس پمپ بادی مورد استفاده قرار می گیرد با شلنگ های معمولی که برای باد و آب استفاده می شود متفاوت است. شیلنگ گریس پمپ بادی باید هیدرولیکی فشار قوی باشد و بتواند تا چند صد بار فشار را تحمل کند. طول شلنگ گریس پمپ بادی بین 2 تا 5 متر می باشد تا اپراتور بتواند تسلط خوبی هنگام گریسکاری داشته باشد و اگر نیاز به طول شیلنگ بیشتری باشد باید از قرقره شیلنگ جمع کن استفاده کرد تا از پوسیدگی شیلنگ جلو گیری شود.

فروشگاه ابزار لوب نماینده شرکت گراکو Graco آمریکا تولیدکننده انواع گریس پمپ فایربال fire ball با فلو و فشار متفاوت است که قیمت بالایی نسبت به گریس پمپ ارزان ساموا اروپا دارد. انواع گریس پمپ می تواند مجهز به مخزن فلزی مقاوم، شیلنگ 4 متری فشار قوی، کلت، هرز گرد شلنگ، فیلتر رگلاتور هوا و کلیه لوازم جانبی باشد و عرضه گردد.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ بادی کلیک کنید.

 جهت مشاهده انواع گریس پمپ کلیک کنید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 72 کاربر