بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 25 خرداد 1400 در ساعت 9 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع پمپ گازوئیل کش برقی ساخت ساموا اسپانیا می باشند. انواع پمپ گازوئیل کش به منظور انتقال سوخت از مخزن به باک ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو و ... به کار می روند.

پمپ گازوئیل کش برقی با برق 12 ولت یا 24 ولت DC  یا 220 ولت AC قابل استفاده می باشد به همین منظور بسیار مناسب برای استفاده در معادن و کارگاه ها و اتوسرویس هاست.

میزان خروجی این پمپ ها تا 95 لیتر بر ثانیه است و می توان آنها را به همراه لوازم جانبی مثل شیلنگ هیدرولیکی، نازل انتقال سوخت و ... سفارش داد.

مدل های مختلف پمپ انتقال سوخت الکتریکی گازوئیل کش جهت انتقال سوخت از مخزن به باک ماشین آلات راهسازی و معدنی … به کار برده می شود. پمپ های انتقال سوخت گازوئیل با برق 12 و 24 ولت دی.سی DC کار می کنند. این پمپ ها قادر به مکش از ارتفاع 5 تا 10 متر با قدرت نسبتاً بالایی می باشد. سرعت بالای مکش سوخت در این پمپ ها از جمله ویژگی های مهم به حساب می آید. در واقع به علت نیروی بالای موتور در پمپ های انتقال سوخت برقی، انتقال به راحتی انجام می گیرد. از ویژگی دیگر این پمپ ها این است که مکش در این پمپ ها به صورت دو طرفه می باشد. نازل های دیزل از طریق شلنگ های انعطاف پذیر به پمپ وصل می شوند. بدین ترتیب می توان آن ها را در ورودی خودرو قرار داد. این شلنگ ها بسیار با استحکام بوده تا از پارگی آن ها در هوای آزاد جلوگیری شود. شیر جداسازی نیز به شیلنگ متصل می شود تا به نازل و شلنگ اجازه دهد که در صورت عدم استفاده از وسیله نقلیه، جریان سوخت به وسیله نازل قطع شود.

 این نوع پمپ ها در ماشین آلات راه سازی و سنگین برای انتقال سیالاتی مانند بنزین و گازوئیل از مخزن به باک استفاده می شود. یه علت کم جاگیربودن، هزینه پایین و مقرون به صرفه و هم چنین کار کردن با ولتاژ های 220 ولت AC  و 12 و 24 ولت DC در مصارف مختلفی کاربرد دارند. این نوع پمپ ها به صورت تکی و یا به صورت مجموعه کامل شامل شاسی، پمپ، شیلنگ، لیتر شمار و نازل به صورت کیت کامل فروخته می شود.

لیتر شمار پمپ گازوئیل از مجموعه لوازم جانبی پمپ گاروئیل محسوب می شود. واحد اندازه گیری آن برحسب لیتر می باشد. این وسیله ارزان قیمت و با کیفیت در فروشگاه ابزار لوب به فروش می رسد.

پمپ صنعتی فشار قوی سوخت طراحی شده برای تخلیه مقادیر بالای مواد سوختی به کار می رود و قابل استفاده در فضاهای باز بدلیل مقاومت در مقابل تغییرات آب و هوایی و باران می باشد.

وزن سبک، ساختار آلومینیوم ریخته گری شده، چرخ دنده های داخلی مقاوم از مهم ترین مزایا و ویژگی این پمپ هاست. پمپ گازوئیل کش برقی به گونه ای طراحی گردیده است که تنها با برداشتن نازل تخلیه، روشن می شود. این پمپ می تواند برای انتقال گازوئیل، نفت و انواع سوخت استفاده شود. موتور ضد انفجار به همراه شیر BYPASS از دیگر ویژگی این پمپ هاست.

به منظور مشاهده مشخصات انواع پمپ گازوئیل کش برقی کلیک کنید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 47 کاربر