بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 20 خرداد 1400 در ساعت 9 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع گریس پمپ برقی ILC ساخت کشور ایتالیا با توجه به تنوع زیاد محصول، می توانند به خوبی در صنایع کوچک و بزرگ استفاده شوند.

یکی از کاربردهای اصلی این دسته از گریس پمپ ها در معادن و ماشین آلات راهسازی می باشد. حجم مخازن 2 و 4 لیتری و برق 24 ولت و داشتن تایمر برای استارت و خاموش کردن خودکار از مزایای این گریس پمپ می باشد.

در کارخانجات با گریسخورهای زیاد و حجم گریس مصرفی بیشتر می توان از گریس پمپ هایی استفاده کرد که حجم مخزن 10 و 25 لیتری و تا 15 پمپ المنت دارند. این گریس پمپ ها که با برق سه فاز کار می کنند دارای مخازن فلزی به منظور افزایش زول عمر گریس پمپ به لحاظ ضربه می باشد و سوئیچ میزان گریس مخزن از دیگر مزایای این نوع گریس پمپ ها می باشد که در PLC آلارم مربوط به خالی شدن گریس دریافت می شود.

یکی از مزایای مهم و ویژه پمپ گریس ILC ایتالیا داشتن پمپ المنت با قابلیت تنظیم دبی خروجی است که بسته به میزان گریس مصرفی با یک تنظیم ساده خروجی مورد نظر دریافت می شود. 

قیمت بسیار مناسب گریس پمپ های آی ال سی با توجه به ترخ این روزهای دلار در مقایسه با نمونه های آلمانی و آمریکایی از اهم مزایای این گریس پمپ ها به شمار می رود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره فروشگاه تماس بگیرید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 93 کاربر