بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 بهمن 1397 در ساعت 15 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

دستگاه ضخامت سنج رنگ اتومبیل یک دستگاه دیجیتال تشخیص رنگ شدگی بدنه اتومبیل می باشد. دستگاه ضخامت سنج رنگ اتومبیل، ضخامت لایه رنگ خودرو را با دقت بالا اندازه گیری کرده و بر روی ال سی دی دستگاه ضخامت سنج رنگ اتومبیل، نمایش می دهد و امکان مشاهده و بررسی دقیق رنگ بدنه ماشین جهت اطمینان از عدم رنگ شدگی بدنه و شناسایی دقیق نواحی تعمیر شده را فراهم می سازد.

دقت بالای ددستگاه ضخامت سنج رنگ اتومبیل باعث شده که استفاده از دستگاه های دیجیتال اندازه گیری ضخامت رنگ خودرو به یک روش مطمئن برای کارشناسی بدنه خودرو تبدیل گردند.

دستگاه ضخامت سنج رنگ اتومبیل، ایتالیایی و ساخت شرکت اسپین Spin است. دستگاه ضخامت سنج رنگ اتومبیل قابل استفاده با باتری است و استفاده از آن، برای تشخیص سلامت رنگ بدنه خودرو پیشنهاد می شود. دستگاه ضخامت سنج رنگ ماشین قابل استفاده بر روی سطوح آلومینیومی و استیل است. محدوده ی اندازه گیری دستگاه ضخامت سنج رنگ ماشین از صفر تا 1900 میکرومتر می باشد. دقت دستگاه ضخامت سنج رنگ ماشین 10±میکرومتر است. این دستگاه بهمراه دو کیت مربوط به کالیبراسیون ارائه می شود. ابعاد کوچک و وزن سبک دستگاه، حمل و نقل و استفاده از دستگاه را براحتی ممکن ساخته است.

به منظور آگاهی بیشتر از دستگاه تست و ضخامت سنج رنگ ماشین کلیک کنید.

اقبالی : اقبالی
1 0
دقت دستگاه تست رنگ چقدر هست ؟
مدیریت : پاسخ
1 0
دقت دستگاه ضخامت سنج رنگ ماشین 10±میکرومتر است.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 42 کاربر