بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 در ساعت 12 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به دلیل گستردگی استفاده از گریس پمپ بادی بشکه ای تنوع این محصول در بین شرکت های تولید کننده زیاد است. از گریس پمپ بادی بشکه ای برای روانکاری دستی گریس خورها و در سیستم های روانکاری مرکزی مثل اسپری سیستم می توان استفاده کرد.

نکاتی که در انتخاب گریس پمپ بادی بشکه ای مهم است شامل موارد زیر است:

1- نسبت فشار گریس پمپ بادی بشکه ای: بسته به اینکه چه مقدار طول شیلنگ و چه تعداد خروجی برای گریس کاری لازم است، نسبت فشار گریس پمپ بادی مهم می شود. گریس پمپ بادی با نسبت فشار 1:40 تا 1:80 داریم که جز گریس پمپ های فشار قوی به حساب می آیند. نسبت فشار در گریس پمپ بادی به معنای آن است که به ازای 1 بار فشار هوا 40 تا 80 بار فشار خروجی گریس داریم. با این حساب برای یک گریس پمپ بادی با نسبت 1:50 و 7 بار فشار هوا، فشار گریس خروجی 350 بار می شود.

2- دبی خروجی گریس پمپ بادی بشکه ای: بسته به حجم مصرفی نقاط گریس خور باید دبی گریس پمپ بادی بشکه ای را انتخاب کرد. هرچه دبی گریس پمپ بادی بشکه ای کمتر باشد زمان لازم برای گریسکاری کاهش می یابد.

3- اندازه گریس پمپ بادی بشکه ای: گریس پمپ بادی بشکه ای را می توان بر روی سطل های 20 کیلویی، 50 کیلویی تا 185 کیلویی نصب کرد. همچنین برای راحتی در حمل و نقل ، گریس پمپ بادی را می توان بر روی گاری نصب کرد. این گاریها دارای چرخ های روان و صفحه ای به منظور نصب قرقره شیلنگ و نازل هستند.

گریس پمپ بادی

همچنین برای تعویض بشکه های خالی گریس می توان از جک استفاده کرد. این جکها به راحتی گریس پمپ را از درون بشکه بالا آورده و اپراتور بشکه گریس جدید را جایگرین می کند. این جک ها که در صنعت با عنوان Pressure Primer شناخته می شود دارای واحد مراقبت هوا و چرخهای کوچک به منظور حمل و نقل آسان هستند.

به منظور مشاهده انواع گریس پمپ بادی کلیک کنید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 85 کاربر