بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 29 خرداد 1400 در ساعت 8 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

گریس پمپ های فشار قوی لینکلن آلمان با فشار کارکرد 350 بار Bar مانند P203,P205,P215 در سیستم های روانکاری مرکزی اتوماتیک مولتی لاین (چندخطی) Progressive و گریس پمپ های ZPU01, zpu08,14,24 با فشار کاری 400 بار در سیستم گریس کاری خودکار تولاین Two Line استفاده می شوند. فروشگاه ابزار لوب این گریس پمپ ها را با قیمت نمایندگی لینکلن Lincoln SKF عرضه می کند.

گریس پمپ های برقی لینکلن آلمان با کیفیت بالا دارای تنوع زیادی هستند.  به عنوان مثال گریس پمپ های برقی دارای مخازن 1 تا 30کیلو گرم در سییستم مولتی لاین با 1 تا 15 پمپ المنت استفاده می شوند و دستگاههایی با 1پمپ المنت و مخازن 30 یا 100 لیتری در سیستم تولاین کارایی دارند. مخازن گریس پمپ ها می تواند پلاستیکی شفاف و یا فلزی باشد. مزیت گریس پمپ ها با مخزن شفاف آن است که مقدار گریس در مخزن دیده می شود و در صورتیکه به اتمام برسد با مشاهده، می توان آن را پر نمود. مخازن فلزی برای مخازن بزرگ استفاده می شود و همچنین مکانهاای که احتمال پرتاب ریزه سنگ وجود دارد. از آنجا که گریس تمام شده در این مخازن قابل مشاهده نیست بهتر است از سنسور کنترل سطح گریس مخزن استفاده کرد. این سنسور ها به تابلو کنترل متصل می شوند و در صورت تمام شدن مخزن آلارم ارسال می نمایند. در صورتیکه مخزن پلاستیکی شفاف استفاده شود بهتر است یکی دو مخزن به عنوان یدکی خریداری گردد.

گریس پمپ بسته به نوع سیستمی که در آن نصب می شوند می توانند دارای 1 تا 30 پمپ المنت می باشند و می توانند برای تزریق گریس به هزاران نقطه استفاده شوند. این گریس پمپ ها به همراه مقسم های SSV ساده یا پین دار در سیستم مولتی لاین نصب شده و به گریس خورها لوله کشی می شوند. در سیستم تولاین یک گریس پمپ با یک خروجی و مخزن 30 یا 100 لیتری و برق سه فاز از نوع ZPU به همراه شیر تعویض خط و تعداد زیادی مقسم گریس VSG عملیات روانکاری را انجام می دهند.

گریس پمپ های برقی لینکلن را می توان با گریس پمپ بادی بشکه ای 200 لیتری از طریق گریس خور تعبیه شده بر روی خود آن به همراه گریس گان پر نمود. 

بعضی از گریس پمپ های برقی دارای درب در بالای آن می باشد که می توان آن را باز کرد و آنها را شارژ نمود که در این حالت احتمال ورود آلودگی به گریس پمپ زیاد است. این دستگاهها همچنین دارای یک همزن می باشند که از دوفاز شدن گریس جلوگیری می شود و بعضی دیگر دارای فالورپلیت می باشند.

در گریس پمپ های برقی پمپ المنت فشار تزریق و ارسال گریس را فراهم می کند که با ورود آلودگی به گریس پمپ، این قطعه دچار ساییدگی و خرابی می شود. پمپ المنت قطعه ای است که نسبتا زود خراب می شود از این جهت پیشنهاد می شود تعدادی به عنوان یدکی خریداری شود. فقط توجه داشته باشید که پمپ المنتهای هر گریس پمپ با دیگری متفاوت است به عنوان مثال گریس پمپ P203 دارای پمپ المنتهای K6,K7,K5 می باشد که تفاوت آنها در مقدار خروجیشان است و این Pump element ها با پمپ P205 مشابه است و برای هر دو پمپ کارایی دارد. اما پمپ المنت های پمپ گیریس P215 که با K6,K7 شناخته می شوند متفاوت از این دو پمپ می باشد و دارای خروجی بیشتر و قیمت گزاف تر می باشند و مزیت آنها این است که قابلیت تنظیم دارند و می توان مقدار خروجی را کم و زیاد کرد.

یکی از تجهیزات مهمی که در هنگام خرید پمپ المنت باید خریداری کرد و سفارش داد Safety Valve می باشد. وظیفه این شیر آن است که اگر در مسیر لوله کشی گرفتگی پیش آید و فشار در مسیر پیش آید این شیر باز شده و گریس اضافه به بیرون می ریزد به این ترتیب از افزایش فشار و صدمه به سیستم جلوگیری می شود. همچنین کاربر با مشاهده گریس ریخته شده در اطاف شیر متوجه عیب در سیستم گریسکاری می شود. برای تمیز کردن گریس حتما یک فیلتر با مش های ریز نیز باید خریداری شود.

گریس پمپ برقی بشکه ای فشار قوی لینکلن مدل فلو استار در سیستم گریس زنی اتوماتیک تولاین، سیستم روانکاری مرکزی چندخطی خودکار و سینگل لاین کاربرد دارند. مزیت این گریس پمپ ها آن است که مستقیم روی بشکه 220 لیتری گریس نصب می شوند به همین خاطر مخزن گریس تا مدتها نیاز به پرکردن یا تعویض ندارند. البته این گریس پمپ ها مدلهای سطلی نیز دارند. امکان راه اندازی گریس پمپ برقی بشکه ای با برق 12- 24 ولت دی.سی، 220 ولت شهری و سه فاز وجود دارد. بنابراین به راحتی می توان آن را در کارخانجات و صنعت و همچنین ماشین آلات معدنی استفاده کرد. این گریس پمپ ها در مدلهای High pressure یا فشار قوی 350 بار و خروجی بالا وجود دارند که بسته به نیاز می توان هریک از آنها را استفاده کرد.

درصورتیکه نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید گریس پمپ برقی لینکلن دارید می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه ابزار لوب تماس بگیرید.

کلیه محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و همچنین قطعات یدکی آنها قابل سفارش گذاری هستند. نصب این دستگاهها و طرز استفاده از آنها به شما توسط تیم تخصصی به شما آموزش داده خواهد شد.

جهت مشاهده انواع گریس پمپ برقی کلیک کنید.

 

قدوسی : قدوسی
7 0
ما یه سیستم گریس پمپ میخواهیم برای روانکاری 40 نقطه ، امکان پیاده کردن همچین سیستمی هست؟
مدیریت : پاسخ
7 0
بله فقط باید شرایط محیطی شما مثل فاصله نقاط از نزدیک بررسی شود. جهت مشاوره با فروشگاه تماس بگیرید.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 63 کاربر